דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום בסמארטפון - איך אפשר לשפר את איכות הצילום שלנו בפלאפון החכם 

מאת    [ 27/05/2018 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2516 פעמים ]

צילום בסמארטפון – איך אפשר לשפר את איכות הצילום שלנו בפלאפון החכם?

אם פעם בשביל לצלם תמונות למזכרת מטיולים או בשביל להסריט אירועים חשובים מהחיים שלנו היינו צריכים להוציא אלפי שקלים על מצלמות ועל ציוד צילום, הרי שהיום כל אחד יכול לצלם בכל מקום ובכל זמן בעזרת הפלאפון החכם שלו. אנשים רבים בוחרים לצלם תמונות וסרטונים בפלאפון החכם שלהם, אך הם לא מרוצים מהתוצאה הסופית שהם מקבלים כי איכות התמונה או הסרטון הם לא גבוהים מאוד. בשביל שנוכל גם אנחנו לשפר את איכות הצילום שלנו בפלאפון החכם אנחנו יכולים להשתמש במגוון רחב מאוד עזרים טכנולוגים כמו ציוד הקיפי שמיועד במיוחד לעבודות צילום בסמארטפון וכמו אפליקציות ייחודיות שנועדו לעזור לנו ביצירת תאורה נכונה או בעריכה של הסרטון ושל האודיו.

איזה ציוד יכול לסייע לנו לשפר את הצילומים שלנו?

צילום בסמארטפון באמצעות אפליקציות ייחודיות יכול לסייע לנו מאוד לשפר את איכות העריכה של התמונות והסרטונים שלנו. כבר בשלב הצילום כדאי לנו להשתמש בציוד משלים כמו למשל אביזרי תאורה שונים או אבזירי סאונד שיסייעו לנו לשפר את איכות הסאונד והתמונה בצילומים שלנו בוידיאו או בסטילס. ציוד זה יכול לאפשר לנו לצלם תמונות ברזולוציה גבוה יותר ובאיכות סאונד נקייה יותר ללא רעשי רקע מהרחוב או מכל מקום אחר בו אנחנו מצלמים.

למה כדאי להשתמש באפליקציות לעריכת וידיאו?

צילום בסמארטפון הפך לתחביב של אנשים רבים. אם אנחנו רוצים להעלות את איכות הסרטונים השונים שאנחנו מצלמים כך שהם יהיו יותר מסרטונים של חובבנים אנחנו יכולים ללמוד להשתמש באפליקציות לעריכת וידיאו. אפליקציות אלו יכולות לאפשר לנו לשפר את איכות הסרטון שלנו כך שהוא יהיה ערוך באופן טוב וטבעי יותר. באמצעות האפליקציות נוכל לערוך גם צילום של חומרי גלם באורך של שעות רבות לסרטון מצחיק או מרגש שהאורך שלו הוא רק מספר דקות ספורות באופן שיהיה זורם ונעים לעין ולאוזן.

למה חשוב לשים לב שמצלמים בפלאפון החכם?

צילום בסמארטפון מצריך יכולת ריכוז טובה. אחד הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם כאשר אנחנו מצלמים סרטון בפלאפון החכם שלנו הוא שתהיה לנו חצובה או תושבת להציב עליה את הפלאפון בזמן הצילום. כאשר הצילום של הסרטון לוקח יותר ממספר דקות אז היד שלנו יכולה להתחיל לרעוד ואז איכות הצילום תיפגע. למעשה גם אם אנחנו מצלמים סרטון שהאורך שלו הוא דקה בלבד כדאי לנו שהפלאפון לא יהיה ביד שלנו בזמן הצילום אלא יוחזק על ידי תושבת מיוחדת המיועדת בדיוק לשם כך. היתרונות של תושבות אלו הוא שהן יכולות לאפשר לנו לצלם את אותו הסרטון במספר מכשירים שונים באותו הזמן או את אותו הסרטון ממספר זוויות שונות ואחר כך לערוך את זה באופן מקצועי.

 

 

 

ל.ד. גאדג'טס היא חברה המתמחה ביבוא ומכירה של ציוד היקפי לצילום בסמארטפון. מטרת החברה להביא לצרכן הישראלי מגוון של מוצרים ייחודיים ויוצאי דופן בשילוב עם שירות אישי, מקצועי וכנה. 


כתובת האתר: www.Ldgadgets.co.il


טלפון: 1-700-550-706




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב